Wednesday 7 March 2012

JATUH, JATUH DAN TERUS MELANGUT



YES!!!! kini ranking Malaysia di tangga 152. Kami sebagai rakyat Malaysia begitu berbangga dan terharu menadah tangan sehingga bersujud tanda kesyukuran dengan kepimpinan tertinggi FAM yang berjaya meletakkan Malaysia di ranking yang amat terbaik sekarang.

ABAH DIA!!! hey kang ini makan nyer kang...mari kita renung sejenak dari bulan Januari sehingga hari ini berapa puluh team negara berstatus A yang HARIMAU MALAYA kita dah hadap??? nak kata Malaysia ni tak terkenal memang menipulah...dalam "AFC Executive Committee" sendiri bukan calang-calang kedudukan anak Malaysia ni Vice-President gamaknya takkan sedikit kelebihannya tak boleh mempengaruhi team-team berstatus A (bukan berstatus kelab) diluar sana untuk mengatur perlawanan persahabatan dengan Malaysia?

ADUH DER!!!! lahirlah 100 org pemain seperti Safee Sali dan Nazmi Faiz mahupun 50 lagi penjaga gawang seperti Apex atau pun 2 org seperti Datuk K. Rajagopal sekalipun semua tu tak bermakna jika pegawai2 atasan FAM sendiri tak pro menjalankan tugasnya. Jangan hanya pandai mengipas hanya untuk memenuhkan kantung sendiri. Lu buat kerja bagus suma org senyum, kalau tak sampai ke mati lu akan di BANGSATkan.

Kita sebagai penyokong Harimau Malaya redha jer lah dengan ketentuan FAM. Aku nak pinjam pepatah UN9 "Kito hanyo merancang tetapi FAM yang menentukan"

1 comment: